کد خبر: ۱۵۳۹۰
کارشناس آموزش دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان:

بیش از ۳۰۰ حافظ قرآن کریم در هرمزگان به رقابت پرداختند 

کارشناس آموزش دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: پس از اعلان نتایج در تیرماه سال جاری، حافظانی که موفق به کسب حدنصاب امتیاز شده باشند در آزمون شفاهی شرکت می‌کنند.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، خدیجه شهسواری در گفتگو با روابط عمومی با اشاره به نقش کتاب آسمانی قرآن کریم در زندگی انسان‌ها گفت: قرآن کریم کلیات برنامه‌های زندگی بشر است که اگر خوب از این کتاب شریف و برنامه‌های آن در زندگی خود استفاده کنیم قطعاً محیطی سرشار از صفا و صمیمیت خواهیم داشت هم سعادت دنیوی را کسب خواهیم مرد و هم به سعادت اخروی که هدف نهایی همه ماست خواهیم رسید.

وی در ادامه افزود: زندگی قرآنی بر اساس رعایت مقررات و عدالت و احسان و صفا و صمیمیت است و مردمی که این گونه زندگی کنند، دارای اطمینان خاطر و آسایش خواهند بود و سعادت ابدی و جاودانه را در آغوش خواهند گرفت.

کارشناس آموزش دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: در بیان اهمیت قرآن، همین بس که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «قرآن، از همه چیز خدا برتر است و فرمودند: برتری قرآن بر سایر سخنان، مانند برتری خداوند است، بر بندگانش»؛ بنابراین به جرأت می‌توان گفت که قرآن کتابی است که رستگاری انسان را در دو جهان تضمین می‌کند.

شهسواری از برگزاری مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در روز جمعه مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان خبر داد.

وی ادامه داد: ۳۰۲ نفر از حافظان ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم در مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان هرمزگان شرکت کردند.

کارشناس آموزش دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین تصریح کرد: پس از اعلان نتایج آزمون فوق در تیر ماه سال جاری، حافظانی که موفق به کسب حدنصاب امتیاز شده باشند می‌توانند در آزمون شفاهی به رقابت بپردازند.

شهسواری ادامه داد: حافظانی که در رشته حفظ، امتیاز لازم را کسب نمایند می‌توانند مدرک درجه سه تخصصی حفظ قرآن کریم را دریافت کنند.

ارسال نظر